Artykuł sponsorowany


Teksty nachalne reklamowo częściej nie spełniają postawionego przed nimi podstawowego założenia – nie sprzedają. Wieloletnie wystawienie na reklamę, sprawiło że ludzie przestali ufać jej i zwracać na nią uwagę. Ostatecznie, pisanie samych superlatyw w odniesieniu do produktów czy usług w oczach wielu ludzi zaczęło nawet wyglądać podejrzanie. Na szczęście artykuły sponsorowane to doskonała alternatywa dla reklam, ponieważ same w sobie dają merytoryczną wartość i jednocześnie pozwalają na sprawne i subtelne wplecenie marki, produktu bądź usługi w użyteczną narrację. Tekst sponsorowany jest więc czymś, za pomocą czego firma może budować swoją pozycję eksperta w danej branży. Jakie korzyści zyskasz, decydując się na profesjonalne przygotowanie ciekawych tekstów sponsorowanych?

Czym są artykuły sponsorowane?

Artykuł sponsorowany to najprościej rzecz ujmując artykuł merytoryczny – czyli taki, który zainteresuje i zaangażuje swojego czytelnika. Taki, który rozwiąże pewien problem lub wyjaśni, w jaki sposób działają pewne mechanizmy. Dobrym przykładem tekstu sponsorowanego są wszelkiego rodzaju poradniki, które są chętnie czytane. Dobry wpis sponsorowany jest wartościowy i posiada zaledwie wzmiankę o danej firmie, produkcie bądź usłudze. Nie jest nachalny, czym często zachęca czytelnika do działania. Pozwala dojrzeć w czytelniku myśli o tym, aby sprawdzić stronę lub produkt, który pojawił się jakby mimochodem w danym tekście.

Takie teksty sponsorowane są publikowane odpłatnie na różnego rodzaju portalach internetowych, a także w gazetach czy czasopismach i muszą zostać w specjalny sposób oznaczone. Wbrew pozorom takie działanie daje im możliwość dotarcia do różnorodnych grup społecznych i nowych klientów marki. Pisanie artykułów sponsorowanych z roku na rok staje się więc coraz popularniejsze, właśnie ze względu na to, że daje wymierne efekty!

Jak wykorzystać artykuły sponsorowane w celach poprawy PR?

Jak więc można zauważyć, artykuł pr-owy jest bardzo dobrym sposobem na subtelne wypromowanie swojej firmy, produktu bądź usługi. Za jego pomocą można zyskać wiele korzyści takich, jak:

  • wzrost sprzedaży,
  • budowa pozytywnego wizerunku marki, produktu bądź usługi,
  • promocja firmy,
  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • pozycjonowanie strony firmy w wyszukiwarce.

To ostatnie pozwala firmom dotrzeć do nowych, potencjalnych klientów, którzy już na starcie zainteresowani są proponowanym produktem bądź usługami. To idealni klienci, którzy już wiedzą, że mogą znaleźć u Ciebie dokładnie to, czego szukają.

Ponadto, osoby, które natkną się na teksty artykułów sponsorowanych uznają je za bardziej wiarygodne, od tekstów typowo reklamowych. Dzięki temu, takie osoby są także bardziej skore z zainteresowaniem przeczytać artykuły reklamowe, ponieważ często są to treści, które w danym momencie są po prostu aktualne bądź interesujące dla internautów.

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Jako firma, jesteśmy w stanie stworzyć dla ciebie profesjonalne teksty sponsorowane, które znajdą się na portalach internetowych. Nasi copywriterzy przedstawią twoją firmę, produkt bądź usługę za pomocą języka korzyści w sposób subtelny i nienachlany, dzięki czemu zachęci czytelnika do podjęcia działania. Z naszą pomocą dotrzesz do swojej grupy docelowej, do której jest skierowana Twoja oferta i co więcej – zwiększysz zainteresowanie swoim produktem. Ponadto, więcej osób będzie zainteresowanych tym, co masz do zaoferowania, a Ty sam i Twoja firma zbudujecie pozytywny, ekspercki wizerunek, który pozytywnie wpłynie na sprzedaż!

Nasze artykuły wzbudzą zainteresowanie już od pierwszej linijki, co w czasach ograniczonej koncentracji jest niezwykle ważne. Dopasujemy je do potrzeb twojej firmy i grupy docelowej, do której mamy trafić.