E-booki


E-booki stają się coraz popularniejsze i coraz więcej osób decyduje się na ich wydanie. Głównym ich celem jest budowanie wizerunku specjalisty w danej branży. Na wydanie książki elektronicznej decydują się nie tylko wielkie firmy, ale także mali twórcy. Za pomocą takiej rozbudowanej treści jesteś w stanie dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów, zainteresowanych Twoim produktem bądź usługą. Ważne jednak jest to, aby proponowana przez Ciebie książka elektroniczna spełniała pewne normy jakościowe i dawała autentyczną wartość merytoryczną osobie, która ją przeczyta.

Dlaczego e-booki są tak popularne?

Popularność ebooków bierze się z kilku względów. Przede wszystkim, dzięki nim można zyskać naprawdę wiele korzyści dla siebie i swojej marki. Jakie to są korzyści?

Przede wszystkim jest to możliwość zbudowania swojego wizerunku eksperta. Ebook da Twoim potencjalnym klientom za darmo lub za niewielką kwotę całkiem sporo sensownej i merytorycznej wiedzy, a Ty staniesz się niejako dostawcą tej wiedzy. To pozwoli na postrzeganie Ciebie i Twojej firmy w sposób pozytywny i znacznie zwiększy zaufanie, którym darzą Cię odbiorcy. A w obecnych czasach zaufanie jest najcenniejszą walutą, jaką się posiada.

Ponadto ebook pozwala na tak zwane generowanie leadów, czyli budowanie własnej bazy klientów. Wystarczy, że zaoferujesz prosty, ale merytoryczny e-podręcznik w zamian za zapisanie się na newsletter bądź za zgodę na otrzymywanie oferty handlowej na maila, a ludzie z chęcią będą Ci podawać swoje dane! Wiele osób w ten sposób zbudowało całkiem sporą bazę klientów, którzy później autentycznie byli zainteresowani resztą oferowanych, już płatnych produktów.

Kolejną zaletą, jaką dają e-podręczniki to bez wątpienia promocja niskim kosztem dla Twojej firmy. Jeżeli treść, którą zaoferujesz za darmo będzie miała wysoką jakość, rozwiąże jakiś problem lub sprawi, że potencjalni klienci się czegoś nauczą – to zyskasz tym samym sympatię ludzi, którzy na pewno będą polecać Twoje produkty dalej i udostępniać je w Internecie. A udostępnienia to nic innego, jak darmowa reklama, za którą w innym przypadku musiałbyś zapłacić. Wbrew pozorom ludzie nadal polecają swoje ulubione produkty w Internecie za darmo.

No i najważniejsza zaleta – e-książka pozwoli ci na zwiększenie sprzedaży innych produktów, które tworzysz. Bo jeżeli za darmo dajesz kawałek swojej wiedzy, która w jakiś sposób pomaga ludziom, to zdecydowanie będą oni zainteresowani tym, co znajduje się w Twoich produktach, za które trzeba zapłacić. E-book jest więc swojego rodzaju inwestycją, która może przynieść naprawdę spore zwroty!

Komu zlecić napisanie e-booka na zamówienie?

Jak więc widać, za pomocą e-książki można osiągnąć naprawdę wiele i pomóc swojej firmie na wiele sposobów. Z tego też powodu treść e-booka jest więc niezwykle istotna, warto więc się do niej przyłożyć. Jeżeli nie masz czasu i umiejętność na wyszukanie wartościowych informacji i napisanie całej treści ebooka – lepiej, abyś zlecił tę pracę komuś, komu będzie zależeć. Zatem komu zlecić napisanie e-booka? Przede wszystkim warto do tego zatrudnić profesjonalistów, którzy mają duże doświadczenie w tworzeniu treści. Pisanie e-booków jest nieco bardziej złożonym zadaniem niż tworzenie krótszych treści do Internetu, wymaga poświęcenia większej ilości czasu – którego, jako posiadacz firmy możesz nie mieć.

Nasza firma od lat zajmuje się tworzeniem wszelkiego rodzaju tekstów na zamówienie, także e-książek. Tworzymy e-booki na zamówienie już od wielu lat, dzięki czemu posiadamy w tej materii spore doświadczenie.  Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest jakość w darmowych materiałach proponowanych przez firmę. Nasze prace zawsze są oryginalne i przemyślane, a treści, które się w nich znajdują zapadają w pamięć osobom, które je przeczytają.