Newsletter


E-mail marketing staje się coraz powszechniejszą formą docierania do klientów, którzy już od jakiegoś czasu stali się odporni na jednorazowe przekazy. Właśnie z tego względu trzeba co najmniej kilkukrotnie przypomnieć się potencjalnemu klientowi, aby ten zauważył i zapamiętał to, co ma się mu do przekazania. Regularnie wysyłane maile są więc doskonałym sposobem na zapadnięcie w świadomość potencjalnemu klientowi. Najlepiej jest pisać maile i newslettery w jak najbardziej bezpośredni sposób, wykorzystując imię danej osoby – aby człowiek mógł się utożsamić z tym, co przeczytał. Dlatego coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są odpowiednie treści do newslettera i treści e-maili.

Co to jest newsletter?

Wiele osób zastanawia się, co to jest newsletter, a odpowiedź na to pytanie jest w miarę prosta. Z języka angielskiego słowo newsletter można przetłumaczyć dosłownie, jako „list z wiadomościami”. Jest więc to po prostu e-mail, w którym zebrane są najnowsze informacje na temat tego, co działo się w firmie w ostatnim czasie. Ważne jest jednak to, aby takie maile były wysyłane do odbiorców, regularnie.

A dlaczego pisanie newsletterów jest takie ważne? Powodów jest kilka:

Po pierwsze, Twój wizerunek wśród odbiorców wzmocni się. Szczególnie wtedy, jeżeli postawisz na bardzo informacyjny styl przekazywania wiadomości, a treści, które będziesz dostarczać będą pełne wiedzy eksperckiej. To właśnie w taki sposób najłatwiej zbudujesz wizerunek eksperta, który zna się na tym, o czym opowiada.

Po drugie, Twoja relacja z klientami usprawni się. Dlaczego? Jeden newsletter możesz wysłać do wszystkich swoich odbiorców, którzy wyrazili na to zgodę jednocześnie, wiedząc że wszyscy go dostaną. Oczywiście nie każdy mail zostanie otwarty, ale właśnie dlatego warto zatrudnić profesjonalistę, który sprawi, aby cały mail łącznie z tytułem brzmiał interesująco i intrygująco.

Po trzecie, pozostajesz w ciągłym kontakcie z odbiorcami. Jeżeli dana osoba zapisze się na Twój newsletter, to za jego pomocą będziesz w stanie pozostać w stałym kontakcie z tą osobą. W ten sposób budujesz relację i zaufanie, które jak wiadomo, w dzisiejszych czasach są niezwykle kluczowe, aby odbiorca przeobraził się w klienta.

Jak więc widać, możesz sporo zyskać, decydując się na regularne wydawanie newslettera dla swoich odbiorców.

Dlaczego poprawne napisanie newsletterów i e-maili jest takie ważne?

Poprawne pisanie treści newsletterów i treści maili jest kluczowe ze względu na wizerunek, jaki przy tym kreujesz. Przede wszystkim musisz pamiętać o tym, że maile czy newslettery otrzymują osoby, które wyraziły na to zgodę – miały więc już w jakimś stopniu styczność z tym, co reprezentujesz w Internecie. Za pomocą newslettera możesz powiadomić swoich odbiorców na temat aktualności w firmie, o nowych akcjach promocyjnych, o informacjach ze świata branży, w jakiej działa Twoja firma, oraz o informacjach na temat nowych treści na stronie internetowej czy blogu. Newsletter ma więc w sobie wszystkiego po trochu i trzeba wiedzieć, jak go zrobić poprawnie.

Jako firma jesteśmy w stanie zająć się profesjonalnym przygotowaniem treści maili oraz newslettera dla Ciebie. Mamy wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu tworzone przez nas maile są ciekawe i zachęcają do podjęcia dalszych kroków. Wiemy, jak wykorzystać język korzyści, aby Twoi odbiorcy poczuli chęć do tego, aby otworzyć wysłanego do nich maila. Jesteśmy pewni, że dzięki naszym usługom pozostaniesz w dobrych kontaktach ze swoimi odbiorcami, którzy po czasie przekształcą się w pełnoprawnych klientów.

Przykłady stworzonych przez nas newsletterów i e-maili