TREŚCI NA ULOTKI REKLAMOWE
I WIZYTÓWKI

Niektórym może się wydawać, że ulotki reklamowe stają się niejako reliktem przeszłości, o którym powoli się zapomina. Wbrew pozorom jednak, ten sposób reklamy nadal działa bardzo dobrze i pozwala na wypromowanie siebie, swojego biznesu lub produktu niskimi kosztami. Jednak trzeba mieć świadomość, że ulotka reklamowa musi być napisana w sposób przejrzysty, aby osoba na nią patrząca od razu zauważyła najważniejsze informacje. Tylko wtedy, nawet krótki kontakt czytelnika z treścią może zaowocować skorzystaniem z posiadanej informacji w praktyce.

DLA KOGO

Ulotki reklamowe – dlaczego są wciąż popularne i w jakich branżach najbardziej?

Ulotka reklamowa – czy jej treść jest w stanie pomóc w biznesie, bądź w promocji Twojego produktu? Wszystko wskazuje, że tak! Szczególnie wtedy, gdy dopiero zaczynasz i chcesz zaistnieć w świadomości konsumentów, którzy znajdują się na najbliższym terenie, na którym działa Twoja firma.

Najprościej rzecz ujmując, z ulotek na pewno skorzystają wszelkiego rodzaju firmy działające lokalnie, które chcą dotrzeć przede wszystkim do osób mieszkających na danym terenie. W końcu ulotki są najczęściej rozdawane na ulicy, w niedalekiej odległości od firmy, bądź wkładane do skrzynek pocztowych.

Pisanie tekstów ulotek, gazetek reklamowych i wizytówek

Pisanie treści na ulotki reklamowe wymaga pewnej wiedzy na temat tego, w jaki sposób ludzie czytają – a raczej skanują taką formę przekazu. Warto więc oddać pisanie ulotek reklamowych profesjonalistom, którzy zastosują szereg zasad, dzięki którym dana ulotka będzie przejrzysta i przyciągnie wzrok większej ilości osób. Jak więc powinna wyglądać dobrze przygotowana ulotka, żeby przechodzień już po jednym spojrzeniu na nią, nie chciał jej od razu wyrzucić do kosza?

Wyksponowanie głównego przekazu

Przede wszystkim, główna treść powinna być podkreślona – najważniejsze informacje powinny odstawać od reszty. Dobrym sposobem jest powiększenie lub pogrubienie tych partii tekstu, które są na ulotce najbardziej istotne. Dzięki temu nawet osoba, która będzie widziała ulotkę zaledwie kilka sekund, wyłapie z niej to, co wyłapać powinna.

Umieszczenie “call to action”

Kolejną ważną zasadą, jest zastosowanie tak zwanego „call to action” czyli wezwania do działania. Są to bardzo dynamiczne sformułowania takie, jak „przyjdź!”, „sprawdź sam”, „skontaktuj się”. Ludzie nie są obojętni na taki przekaz, zwłaszcza jeżeli całość ulotki napisana jest w 2 osobie liczby pojedynczej – czyli inaczej, że napisana jest w sposób bezpośrednio zwracający się do czytelnika.

Prosty język

Oczywiście nie można zapominać także o całkowitych podstawach – znacznie lepszą konwersję będą miały ulotki napisane bezbłędnie prostym językiem. Nikt nie lubi niechlujnie napisanego tekstu lub tekstu trudnego w swoim przekazie. Do im większej ilości osób dotrzesz, tym lepiej dla Ciebie i Twojej firmy! Takie samo powinno być pisanie tekstów do gazetek promocyjnych oraz treści na wizytówki.

PROFESJONALIZM

Stowrzymy dla Ciebie profesjonalne treści reklamowe!

Jako firma już od lat zajmujemy się profesjonalnym przygotowywaniem treści na ulotki czy na wizytówki oraz do gazetek promocyjnych. Piszemy prosto, językiem korzyści, a tworzony przez nas przekaz jest bardzo konkretny i bezpośredni. Oferujemy również usługi z zakresu tworzenia infografik oraz wymyślania tekstów na hasła reklamowe.

Przykłady napisanych przez nas ulotek reklamowych i wizytówek:

Skorzystaj z naszej pomocy. Stowrzymy dla Ciebie profesjonalne treści reklamowe, które zwiększą Twoją sprzedaż!

© 2024 pasja-pisania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności