Wpisy na bloga


W Internecie funkcjonuje cała masa blogów – jedne mniej popularne, inne bardziej. Jedne prowadzone skrupulatniej, inne aktualizowane od czasu do czasu – lub wręcz całkowicie nieaktualizowane. Można nawet sądzić, że blogi odchodzą w odstawkę w dobie social mediów i komunikacji przez portale takie, jak Facebook, Instagram czy Twitter. Nic bardziej mylnego! Jeżeli jako właściciel firmy, chcesz budować jej pozycję na czele konkurencji w swojej branży to musisz być uważany za specjalistę w swojej dziedzinie. A coś takiego jesteś w stanie dokonać tylko wtedy, gdy dasz się poznać jako ekspert, który zna się na rzeczy. I możesz to zrobić właśnie za pomocą prowadzenia bloga firmowego! Merytoryczne wpisy na bloga będą w stanie przynieść  bardzo dużo korzyści

Jak dobry wpis na bloga wpływa na Twoją stronę?

Dobry wpis na bloga da Ci naprawdę wiele korzyści. Merytoryczne treści, które będą powiązane z Twoją stroną internetową pozwolą twojej firmie wejść na wyższy poziom. Artykuły na bloga podniosą wartość Twojej firmy i sprawią, że staniesz się znawcą i będziesz postrzegany jako ekspert. Co dokładnie zatem możesz zyskać prowadząc bloga i umieszczając na nim wartościowe, ciekawe i interesujące wpisy?

Po pierwsze: zbudujesz konkretny wizerunek swojej marki. Zaczniesz być kojarzony z tym, na czym się znasz. Ludzie wezmą cię za osobę, która jest ekspertem i wyróżnia się na tle konkurencji właśnie za pomocą specjalistycznej wiedzy, jaką posiada. A skoro posiadasz wiedzę i ludzie to zauważą – to możesz też być pewien, że ludzie zaczną uważać twój produkt lub usługę za lepszą od tej, która jest proponowana przez konkurencję. Zwykły tekst na bloga naprawdę może zdziałać takie rzeczy!

Po drugie: teksty na bloga mają także moc pozycjonowania, które jest niezwykle ważne przy pozyskiwaniu nowych klientów, którzy wchodzą na Twoją stronę z wyszukiwarki Google. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że im wyższą pozycję w wyszukiwarce ma strona internetowa, tym częściej witryna jest odwiedzana przez nowe osoby – dlatego tak ważna jest optymalizacja i dążenie do tego, aby strona znalazła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.

Po trzecie: konwersja – jeżeli dobrze się opisze własne produkty i pokaże w jakich sytuacjach i w jaki sposób można ich użyć, to ludzie chętniej będą korzystać z oferty przedstawionej na stronie. A co za tym idzie częściej będzie dochodziło do finalizacji sprzedaży, która oczywiście w ostateczności prowadzi do zwiększenia zysków!

Jak więc widać, korzyści jakie możesz zyskać, dzięki prowadzeniu firmowego bloga jest naprawdę wiele i zdecydowanie warto jest dbać o to, aby je wszystkie zyskać. Zwłaszcza, że konkurencja nie śpi i ma swoje własne blogi! Warto więc zadbać o to, aby pisanie artykułów na bloga odbywało się regularnie i sumiennie, i aby pojawiające się na nim treści były pomocne i ciekawe dla odbiorców.

Pisanie artykułów na bloga przez profesjonalistów

Prowadzenie firmy jest trudnym i czasochłonnym zajęciem, a pisanie tekstów na bloga to kolejna aktywność, która musi być wykonywana regularnie, aby przynosiła efekty. Aby budować wizerunek eksperta, pisane teksty muszą być stworzone bezbłędnie i muszą nieść autentyczną wartość merytoryczną. Muszą być także napisane ciekawie, aby czytająca je osoba, nie prześlizgnęła się jedynie wzrokiem po ich treści. Coraz częściej firmy decydują się na zatrudnienie profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jakie teksty tworzyć, aby przyciągały one uwagę odbiorcy. Warto także wiedzieć, że profesjonaliści będą w stanie dobrać tematy na bloga w taki sposób, aby zaciekawiały one jak największą liczbę osób miesięcznie – a takie coś można osiągnąć tylko za pomocą analizy wyszukiwań konkretnych fraz i słów kluczowych.

Teksty, które my piszemy są bardziej angażujące i chwytliwe. Często opowiadają historie, pobudzają wyobraźnię i w subtelny sposób zachęcają do skorzystania z oferty firmy. Nie brakuje też w nich dobrej merytoryki, którą jesteśmy w stanie uzyskać za pomocą odpowiedniego, rzetelnego researchu – czyli poszukiwania właściwych informacji na temat branży, o której piszemy. Ponadto, jako profesjonaliści jesteśmy w stanie odpowiednio dostosować język do grupy docelowej, do jakiej piszemy, oraz umiemy solidnie zoptymalizować wszystkie teksty w taki sposób, aby znajdowały się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google.

Przykłady napisanych przez nas tekstów na bloga