Blog Pasja-Pisania


 

Dziś – żyjąc w pośpiechu – często zapominamy o tym, co najważniejsze. W ważnych chwilach życzymy sobie „przede wszystkim zdrowia”. Gdy ono jest, nasze zmartwienia odchodzą na dalszy plan i często nie myślimy o tych, którym „zdrowia zabrakło”. Warto zatrzymać się na chwilę i wpłacić symboliczną „złotówkę” tym, którzy tego potrzebują. Pasja-Pisania.pl dołączyła do firm wspierających ludzi w potrzebie. „Aby było zdrowie to jakość to będzie”, „jak będzie zdrowie OK, to wszystko będzie OK”, „przede
Ile czasu poświęcasz na przeczytanie jednego artykułu w Internecie? Czy zazwyczaj poświęcasz na to 15 minut przy porannej kawie, czy może w biegu między spotkaniami biznesowymi 2-3 minuty? Wybierasz teksty krótkie i treściwe czy może skupiasz swoją uwagę na obszerniejszych treściach, które wymagają dłuższej lektury? Zastanów się dobrze i szczerze odpowiedz. Strona internetowa kreuje wizerunek firmy i to w dużej mierze od niej zależy, jak będziemy postrzegani wśród internautów. Trzeba jednak pamiętać, że każdy jest
Aż 75% internautów korzysta z pierwszej strony Google, nie przechodząc do kolejnych. Może być to dużą mobilizacją dla blogerów, którzy walczą o swoich czytelników. Jeżeli rzeczywiście zależy nam na dużym ruchu u siebie na stronie i popularności w sieci, powinniśmy zawalczyć o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Nie bez powodu w ostatnich czasach tak dużo mówi się o pozycjonowaniu strony, słowach kluczowych i wysokiej jakości treści. Jeżeli zabieramy się za blogowanie, to mamy w tym określony
Na pojedyncze hasło marketing masz zapewne wiele skojarzeń. To szerokie pojęcie, które wiele za sobą kryje. Więcej kart odkryjemy, gdy wgłębimy się w jego struktury – i tak pojawia nam się marketing sportowy, polityczny, zapachowy i wreszcie marketing treści. O tym ostatnim właśnie w tym artykule. Regis McKenn, guru public relations, powiedział kiedyś, że „marketing jest kreowaniem, a nie dzieleniem rynku”. W jego słowa uwierzyło wielu – do dziś znana jest anegdota, gdy do McKenna
Wyobraź sobie, że jesteś w stacjonarnym sklepie z materacami. Zrobiłeś research w sieci, ale migrujesz z online do offline i kupujesz stacjonarnie. Znasz swój budżet, znasz stawki za produkt, jednym tchem wymieniasz wszystkie atuty, jakie powinien mieć Twój przyszły materac. Za chwilę jednak i tak nie kupisz tego materaca, chociaż to będzie właśnie TEN JEDYNY. OK – wszystko już wiesz. Ma być wkładka kokosowa, antyalergiczny, dwustronny na wiosnę – lato i jesień – zimę, koniecznie