Blog Pasja-Pisania


 

Ostatnie tygodnie to dużo dobrej, intensywnej pracy – to jest to, co lubię. Brak przestojów, rozmowy z klientami, analiza ich potrzeb, wreszcie praca i pozytywna informacja zwrotna. Lubię ten rytm pracy – dzięki dobremu rozplanowaniu dnia jest czas na pracę i na odpoczynek, a co najważniejsze zlecenia zawsze dostarczane są na czas. Nie wiem, czy terminowy copywriter to rzadkość, ale wiem, że nie jest problemem być terminowym. Ostatnie tygodnie to nowe grono klientów. Nowe firmy
Dziś – żyjąc w pośpiechu – często zapominamy o tym, co najważniejsze. W ważnych chwilach życzymy sobie „przede wszystkim zdrowia”. Gdy ono jest, nasze zmartwienia odchodzą na dalszy plan i często nie myślimy o tych, którym „zdrowia zabrakło”. Warto zatrzymać się na chwilę i wpłacić symboliczną „złotówkę” tym, którzy tego potrzebują. Pasja-Pisania.pl dołączyła do firm wspierających ludzi w potrzebie. „Aby było zdrowie to jakość to będzie”, „jak będzie zdrowie OK, to wszystko będzie OK”, „przede
Ile czasu poświęcasz na przeczytanie jednego artykułu w Internecie? Czy zazwyczaj poświęcasz na to 15 minut przy porannej kawie, czy może w biegu między spotkaniami biznesowymi 2-3 minuty? Wybierasz teksty krótkie i treściwe czy może skupiasz swoją uwagę na obszerniejszych treściach, które wymagają dłuższej lektury? Zastanów się dobrze i szczerze odpowiedz. Strona internetowa kreuje wizerunek firmy i to w dużej mierze od niej zależy, jak będziemy postrzegani wśród internautów. Trzeba jednak pamiętać, że każdy jest
Aż 75% internautów korzysta z pierwszej strony Google, nie przechodząc do kolejnych. Może być to dużą mobilizacją dla blogerów, którzy walczą o swoich czytelników. Jeżeli rzeczywiście zależy nam na dużym ruchu u siebie na stronie i popularności w sieci, powinniśmy zawalczyć o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Nie bez powodu w ostatnich czasach tak dużo mówi się o pozycjonowaniu strony, słowach kluczowych i wysokiej jakości treści. Jeżeli zabieramy się za blogowanie, to mamy w tym określony
Na pojedyncze hasło marketing masz zapewne wiele skojarzeń. To szerokie pojęcie, które wiele za sobą kryje. Więcej kart odkryjemy, gdy wgłębimy się w jego struktury – i tak pojawia nam się marketing sportowy, polityczny, zapachowy i wreszcie marketing treści. O tym ostatnim właśnie w tym artykule. Regis McKenn, guru public relations, powiedział kiedyś, że „marketing jest kreowaniem, a nie dzieleniem rynku”. W jego słowa uwierzyło wielu – do dziś znana jest anegdota, gdy do McKenna