Blog Pasja-Pisania


 

Internet jest napakowany przeciętnymi treściami po same brzegi. Dziennikarze kopiują teksty jedni od drugich, a po wpisaniu hasła “niedziele niehandlowe maj 2019” notorycznie trafiasz na dziwne artykuły z lokalnych gazet pisane pod roboty Google’a, z których zasadniczo nie dowiadujesz się, czy w najbliższą niedzielę zrobisz zakupy czy jednak nie. Dlatego dziś nauczymy Cię, jak napisać dobry artykuł, który trafi do Twoich odbiorców i naprawdę ich zainteresuje. Przygotuj się na podróż pełną zaskoczeń, szykuj miejsce na
Nie tak dawno trendy wyznaczali popularni aktorzy, piosenkarze, dziennikarze prowadzący programy telewizyjne czy celebryci. Jednak ich czas powoli się kończy, bo prym zaczął wieść influencer marketing i sami influencerzy. Kim są? To zwykli ludzie. Osoby, które mają pasję, hobby, talent, zacięcie, smykałkę, konkretne zainteresowania i wiedzę. Ale to nie wystarczy, by nazwać ich mianem influencerów. Ci oprócz wiedzy czy talentu mogą pochwalić się jeszcze jedną rzeczą – mediami społecznościowymi, w których posiadają rzeszę fanów, czytelników,
W dzisiejszym świecie reklamy zalewają nas zewsząd. Pojawiają się w telewizji, w internecie, w radiu i na każdym rogu w mieście. Dzwonią do nas z ofertami reklamowymi, wciskają w ręce ulotki w trakcie spaceru po mieście. W takiej sytuacji i takim natłoku informacyjnym można poczuć przesyt. Jak więc reklamować, by tylko nie zwiększać irytacji i nienawiści do reklamy? Zręcznym sposobem może być wykorzystywanie nieoczywistych metod reklamy. Należy pamiętać, że nasi odbiorcy są bystrzy i szybko
Zostanie copywriterem nie jest uzależnione od posiadania umiejętności pisarskich i dobrych ocen. Konieczne jest posiadanie pojęcia o tworzeniu tekstów marketingowych. W dzisiejszych czasach copywriter nie może być tylko pisarzem, musi być również  dobrym marketingowcem. Teksty, które tworzy mają przecież wpłynąć na zwiększenie zainteresowania marką. Jakie książki o copywritingu pozwolą mu zdobyć cenną wiedzę? Książki o copywritingu, które powinieneś znać Każdy copywriter powinien poszerzać swoją wiedzę, by praca stała się jeszcze bardziej efektywna. Oto kilka pozycji,
Poszukujesz pracy, jako copywriter. Umieszczasz ogłoszenie w sieci i pojawia się wiadomość od pierwszego potencjalnego Klienta. Pojawia się również problem – ów Klient chciałby zapoznać się z Twoim portfolio. Co powinieneś wysłać? Jak powinno wyglądać profesjonalne portfolio copywritera? Portfolio copywritera – pisz o tym, co wiesz Początkujący copywriterzy chcąc stworzyć portfolio, nie mając na koncie żadnego zlecenia, stoją przed ogromnym wyzwaniem. Wiedzą jednak, że bez względu na fakt, czy szukają pracy dla korektora czy pracy