Blog Pasja-Pisania


 

Nie tylko osoby pracujące w księgowości nie mają problemu z rozpoznaniem skrótów ROI i ROAS. Również przedstawiciele branż marketingowych oraz ich klienci powinni wiedzieć o nich, co nieco. Dlaczego? Co to jest ROI? Wspomniane wskaźniki stanowią jedne z ważniejszych, które pozwalają zmierzyć skuteczność wdrożonych działań marketingowych. Co jeszcze powinieneś wiedzieć? ROI, czyli z angielskiego return on investment pozwala określić stopę zwrotu z danej inwestycji. Nie musi to być inwestycja finansowa – może to być również
Stworzenie idealnej nazwy firmy czy też produktu wymaga odpowiedniego połączenia ze sobą fonetyki z lingwistyką, psychologią i oczywiście strategią marketingową. Dobre nazwy firm czy produktów wywołują w odbiorcach pozytywne skojarzenia i emocje, które to z kolei mają ogromny wpływ na podejmowane decyzje. Profesjonalne zasady namingu są skomplikowane. Warto jednak zdobyć wiedzę w tym temacie i wpłynąć na dalszy rozwój działalności. Z tego artykułu nie tylko dowiesz się, co to jest naming, ale też jakie są
W życiu każdego blogera przychodzi moment, w którym kończą się pomysły. Wszystko już było albo nic nie jest wystarczająco ciekawe. Spokojnie, to się zdarza. Dlatego przychodzimy z garścią pomysłów i pomysłów na to, jak wymyślać tematy na bloga, które przyciągną czytelników. Jak pisać bloga i od czego zacząć? 1. Przypomnij sobie, dlaczego założyłeś bloga Na początku na pewno przyświecał Ci jakiś konkretny cel, przewodnia myśl, za którą chciałeś podążać. Być może w trakcie pisania nieco
Internet jest napakowany przeciętnymi treściami po same brzegi. Dziennikarze kopiują teksty jedni od drugich, a po wpisaniu hasła “niedziele niehandlowe maj 2019” notorycznie trafiasz na dziwne artykuły z lokalnych gazet pisane pod roboty Google’a, z których zasadniczo nie dowiadujesz się, czy w najbliższą niedzielę zrobisz zakupy czy jednak nie. Dlatego dziś nauczymy Cię, jak napisać dobry artykuł, który trafi do Twoich odbiorców i naprawdę ich zainteresuje. Przygotuj się na podróż pełną zaskoczeń, szykuj miejsce na
Nie tak dawno trendy wyznaczali popularni aktorzy, piosenkarze, dziennikarze prowadzący programy telewizyjne czy celebryci. Jednak ich czas powoli się kończy, bo prym zaczął wieść influencer marketing i sami influencerzy. Kim są? To zwykli ludzie. Osoby, które mają pasję, hobby, talent, zacięcie, smykałkę, konkretne zainteresowania i wiedzę. Ale to nie wystarczy, by nazwać ich mianem influencerów. Ci oprócz wiedzy czy talentu mogą pochwalić się jeszcze jedną rzeczą – mediami społecznościowymi, w których posiadają rzeszę fanów, czytelników,