Blog Pasja-Pisania


 

Wzbudzenie ogromnego zainteresowania wśród potencjalnych klientów treścią to dzisiaj jeden z absolutnie podstawowych elementów strategii marketingowej dla praktycznie każdej strony WWW. Należy jednak zauważyć, że w zdecydowanej większości przypadków content charakteryzuje się niezwykle krótką żywotnością. Co zrobić, aby nowa publikacja była zawsze zielona?
Teksty zamieszczone w Internecie składają się z wielu elementów – w tym także z nagłówków. Wiele osób zastanawia się nad tym, jakie jest znaczenie nagłówków w content marketingu? Jakie powinny być nagłówki w marketingu?
Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływ ma kilka istotnych czynników. Nie są to już tylko frazy kluczowe, ale i jakość i długość treści, tytuł (meta title) i opis (meta description) strony, nagłówki, linkowanie wewnętrzne i zewnętrze, a nawet historia i wiek domeny. By witryna dobrze się pozycjonowała, należy zatem zadbać o naprawdę dobry i wartościowy content marketing.
Thin content, podobnie jak duplicate content jest bardzo szkodliwym działaniem, które negatywnie wpływa na odbiór strony internetowej, firmowego bloga, sklepu online i innych platform. Takie nieprzychylne postrzeganie treści na stronie dotyczy nie tylko użytkowników, ale i algorytmów wyszukiwarki. Thin content jest zjawiskiem, które znacznie obniża widoczność witryny w rankingu Google, a co za tym idzie generuje coraz mniejszy ruch na stronie.
Tworzenie opisów produktów z pozoru wydaje się być łatwym i przyjemnym zadaniem. Jednak co zrobić, gdy mamy do napisania kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt opisów produktów, które np. różnią się tylko kolorem czy rozmiarem, przy zaznaczeniu, że poszczególne treści mają się różnić?