Blog Pasja-Pisania


 

Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływ ma kilka istotnych czynników. Nie są to już tylko frazy kluczowe, ale i jakość i długość treści, tytuł (meta title) i opis (meta description) strony, nagłówki, linkowanie wewnętrzne i zewnętrze, a nawet historia i wiek domeny. By witryna dobrze się pozycjonowała, należy zatem zadbać o naprawdę dobry i wartościowy content marketing. Czym, tak naprawdę, jest content marketing? Content marketing lub bardziej po polsku, strategia marketingowa to działania mające
Thin content, podobnie jak duplicate content jest bardzo szkodliwym działaniem, które negatywnie wpływa na odbiór strony internetowej, firmowego bloga, sklepu online i innych platform. Takie nieprzychylne postrzeganie treści na stronie dotyczy nie tylko użytkowników, ale i algorytmów wyszukiwarki. Thin content jest zjawiskiem, które znacznie obniża widoczność witryny w rankingu Google, a co za tym idzie generuje coraz mniejszy ruch na stronie.
Tworzenie opisów produktów z pozoru wydaje się być łatwym i przyjemnym zadaniem. Jednak co zrobić, gdy mamy do napisania kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt opisów produktów, które np. różnią się tylko kolorem czy rozmiarem, przy zaznaczeniu, że poszczególne treści mają się różnić?
Content marketing w branży erotycznej jest równie istotny, jak w innych dziedzinach środowiska internetowego. Według badań Gemius ponad 40% polskich internautów odwiedza strony erotyczne. Choć większość osób słysząc slogan „branża erotyczna” raczej utożsamia go z obrazami – zdjęciami lub filmami, to jednak treść pisana również ma tu spore znaczenie.
Atrakcyjne i przekazujące kluczowe informacje treści stanowią podporę dla praktycznie każdej firmy, działającej w Internecie. Nie inaczej jest w przypadku content marketingu w branży motoryzacyjnej. Odpowiedni przekaz reklamowy, będący jednocześnie subtelną promocją marki, to strategia prowadząca nie tylko do poszerzenia grona klientów, ale również zbudowania z nimi stałej relacji. Jak powinien wyglądać doskonale przygotowany content marketing dla branży moto?