Oferta


 

Artykuł sponsorowany/PR-owy
Duża liczba reklam sprawia, że odbiorcy stali się odporni na wszelkiego rodzaju materiały reklamujące konkretny produkt, usługę bądź firmę. Dotrzeć do klienta można również poprzez specjalistyczny tekst, uzupełniony o wartościową wzmiankę na temat marki – dobrym contentem, mającym za zadanie zwiększyć zainteresowanie samą firmą lub konkretnym produktem. Artykuł sponsorowany lub PR-owy to rodzaj tekstu eksperckiego, w którym poruszane są problemy lub zagadnienia związane z branżą i dziedziną, w jakiej swoje usługi świadczy dana firma. Rozwiązaniem ma być produkt, pokazany jako przykład tego najlepszego, wyjątkowego.

Tego typu artykuły nie są nachalną reklamą banerową, a zatem nie stanowią również ataku względem odbiorcy, bowiem to on sam decyduje się na zaczerpnięcie wiedzy z tekstu, który musi go zainteresować już od pierwszej linijki, w przeciwnym razie nie będzie zainteresowany dalszą treścią.

Pomożemy Ci:

  • dotrzeć do właściwej grupy docelowej
  • zwiększyć zainteresowanie produktem
  • wykreować Twój pozytywny wizerunek
  • zainteresować odbiorców Twoimi usługami.
  • Stworzymy tekst, który zainteresuje czytelnika już od pierwszej linijki.

 


 

Teksty na stronę WWW
Strona internetowa pełni nie tylko funkcję informacyjną, ale też reklamową, kreuje wizerunek marki chociażby poprzez teksty na stronie www. To przez jej pryzmat jest ona postrzegana, a pierwsze wrażenie, jakie zrobi na odbiorcy decyduje o pozostaniu internauty na stronie czy też jej opuszczeniu.

Podstawowe informacje, do których należą: oferta, historia marki, usługi, dane o firmie i kontakt nie są jedyną treścią, która powinna znaleźć się na stronie internetowej. Internauci chcą wiedzieć znacznie więcej, szukają korzyści, dla których mieliby wybrać właśnie usługi Twojej firmy, dlatego nie można ograniczać się do minimum, a należy wzbogacić stronę o kilka interesujących faktów z życia firmy i branży (dobrze sprawdza się storytelling) oraz wskazać wyznawane wartości. Właśnie temu służą teksty na stronie www.

Wszystko, co się znajduje na stronie internetowej, jest czynnikiem kreującym opinie klienta o Tobie. Stworzymy dla Ciebie treści na stronę www, które będą informacją dla odbiorcy, a jednocześnie ciekawą historią, opowiadającą o Tobie i Twojej firmie. Język dostosowany do grupy docelowej, teksty nawiązujące do charakteru marki i prosta, ale oryginalna forma, która ma sprawić, że klient nie tylko wejdzie na stronę, ale również na niej pozostanie, a nade wszystko poważnie zastanowi się nad wyborem właśnie Ciebie.

Strona bogata w treść – tekstem kreujemy swój wizerunek.


 

Wpis na bloga
Wielu internautów wchodząc na stronę internetową firmy, chce zgromadzić jak największą wiedzę nie tylko na temat samej marki, jej historii i oferty, interesuje ich bowiem wiele zagadnień związanych z samą branżą, ciekawi są, co w niej nowego, co istotnego się zmieniło. Blog firmowy jest miejscem, gdzie mogą oni uzyskać takie informacje i zaspokoić głód wiedzy. To on jest źródłem inspiracji, podpowiada jak wykorzystać konkretny produkt. Niezależnie od branży blog firmowy pracuje na Twój sukces, buduje Twój wizerunek jako eksperta, a to wywołuje coraz to większe zaufanie u klienta. Zaczyna postrzegać Ciebie nie tylko jako usługodawcę, ale człowieka z ogromną wiedzą na temat tego, czym się zajmuje.

Pisanie jest sztuką, która wymaga umiejętności i wiedzy. Jeżeli chcesz się rozwijać, wciąż doskonalić swoją firmę oraz utrzymywać długofalowe relacje z klientami, wesprzemy Cię w tych planach i zajmiemy się prowadzeniem bloga firmowego. Zrealizujemy Twoje pomysły lub zaproponujemy swoją wizję.

Statystyki pokazują, że internauci każdego dnia dzielą się prawie 30 milionami zdywersyfikowanych treści. Content marketing stał się podstawą dla pozycjonowania stron. W USA wartościowe treści stanowią nawet 50% budżetu marketingowego. Potencjał jest zatem ogromny,  trzeba go tylko odpowiednio wykorzystać.


 

Hasło reklamowe/naming

Nie unikniemy pierwszego wrażenia, możemy jedynie dołożyć wszelkich starań, aby było one w jak największym stopniu pozytywne. Kojarzenie firmy z nazwą i jej hasłem reklamowym to najlepszy sposób na to, aby zostać zapamiętanym. Muszą być to zatem proste, ale intrygujące, oryginalne, ale odzwierciedlające Twoją firmę teksty, najlepiej uwypuklające jej cechy, wartości i korzyści, jakie dostarcza klientowi.

Stworzenie nazwy firmy wymaga perfekcyjnej znajomości branży i konkurencji. Aby zrobić coś lepiej, trzeba wiedzieć, jak robią to inni. Poprzez solidny research, poznanie firmy i wykorzystanie wszystkich zasobów naszej kreatywności, zaproponujemy nasze pomysły na nazwę firmy. Jej ideę wyrazimy słowami, które złożą się na jej hasło reklamowe, będące najlepszym odzwierciedleniem jej wartości oraz znaczenia misji.

Hasło reklamowe i nazwa firmy:

  • Przyciąga uwagę – masz tylko jedną szansę, aby zrobić pierwsze wrażenie.
  • Intryguje – karty odkrywamy powoli, nazwa firmy, a następnie jej hasło reklamowe będą tymi pierwszymi.
  • Informuje – każde słowo musi mieć wartość, być nośnikiem cennej treści.


 

Opis produktów do e-sklepu
W sklepie internetowym nie mamy możliwości poznać produktu wszystkimi zmysłami, dotknąć go, poczuć jego smak, zapach, a nawet przetestować jego funkcjonalności. Nie przymierzymy kilku par spodni, aby wybrać te, które leżą najlepiej, nie zrobimy zdjęć pięcioma aparatami, aby sprawdzić, które będą najbardziej zbliżone do ideału. Sprzedawcy online mają jednak jeden, bardzo ważny instrument sprzedażowy – tekst, sprzedają przecież słowem!

Opis produktu maluje jego obraz, musi pobudzać wyobraźnię klienta, aby ten mógł go poczuć tak, jak gdyby leżał on przed nim na stole. Przedstawianie samych danych technicznych nie spowoduje, że odbiorca pozna jego możliwości, trzeba pokazać mu korzyści płynące z jego stosowania, pisać językiem korzyści. Dobry opis produktu może znacząco zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.

Uwypuklamy zalety i korzyści, na pierwszy plan wysuwamy najważniejsze informacje o produkcie,  jego opis musi być odpowiedzią na wszystkie pytania, jakie klient zadałby sprzedawcy. Każdy produkt można opisać w sposób ciekawy, nawet, jeżeli jest to zwykła śrubka czy taśma klejąca. Sprzedajesz przecież produkt wyjątkowy, który zasługuje na równie wyjątkową prezentację.


 

E-booki
Wiedza nie jest po to, aby tylko istniała, nabywamy ją przecież w tym celu, by ją wykorzystać i dzielić się nią z innymi chociażby poprzez pisanie e-booków. To długie i eksperckie teksty bogate w wartościową treść na konkretny temat. Coraz częściej wykorzystywane są jako forma kreowania swojego wizerunku eksperta, ponieważ dają ogrom możliwości ich wykorzystania. Mogą być dostępne na stronie internetowej dla każdego internauty lub wysyłane w formie newslettera dla subskrybentów. Dobrze napisany e-book nie jest ofertą sprzedażową, nie reklamuje produktów, nie nakłania do współpracy, a po prostu poszerza wiedzę czytelnika na konkretny temat. Bardzo często są to poradniki dotyczące dziedziny, w jakiej specjalizuje się firma. Współczesne społeczeństwo uznaje internet za główne źródło informacji, a takie formy prezentacji treści, jak chociażby pisanie e-booków, są tego najlepszym potwierdzeniem.

Od pracy nad zaufaniem klientów nie ma urlopu, nie ma przerw i nie można powiedzieć sobie – dzisiaj się tym nie zajmuję. Zapewnienie sobie dobrych materiałów, które będą narzędziem kreującym wizerunek firmy to jeden z ważniejszych kroków do wzbudzenia sympatii wśród odbiorców.

 


 

Treści ulotek i wizytówek
  • W 50% domów przechowuje się ulotki reklamowe
  • Prawie 90% konsumentów twierdzi, że jest w stanie przypomnieć sobie konkretną ulotkę z ofertą, jaką otrzymali
  • Prawie 80% konsumentów zanim się jej pozbędzie, czyta chociaż jedno zdanie

Statystyki wskazują jednoznacznie, że ulotka to nadal skuteczna forma reklamy. Oczywiście można uznać, iż w skomputeryzowanym świecie została ona wyparta przez mailing, jednak kiedy zapytamy konsumentów o ich preferencje reklamowe, obie te formy znajdują swoich zwolenników. Oferujemy pisanie tekstów na ulotki oraz wizytówki.

Idąc do pracy czy szkoły możemy zebrać naprawdę pokaźną sumę różnego rodzaju ulotek, a więc firmy nie rezygnują z takiej formy dotarcia do klientów i słusznie! Przed ulotką, a właściwie jej twórcą, stoi duże wyzwanie – musi on bowiem pokonać nie tylko tysiące innych ulotek, ale też zainteresować odbiorcę, który chociaż „rzuci na nią okiem”. Kiedy jednak już spojrzy i zauważy interesującą treść bądź oryginalną grafikę, dostrzeże w niej ofertę dla siebie.

Ulotka, jako bezpośrednia forma reklamy oraz wizytówka, jako podstawowa informacja o firmie powinny mieć na tyle bogatą treść, by w kilku słowach przekonać do siebie klienta.

 


 

Treści e-maili (newslettery)
Maile stały się współczesną konkurencją dla innych kanałów komunikacji z klientem, m.in. dla ulotek – są formą prezentacji oferty, pierwsze w formie elektronicznej, drugie w papierowej. Mailing ma jednak jedną niezwykle istotną cechę, jest kierowany bezpośrednio do grupy docelowej, samych zainteresowanych naszą ofertą. Tekst musi jednak wzbudzać zainteresowanie i ciekawość, aby nie został zignorowany przez naszych odbiorców.

Od pracy nad zaufaniem klientów nie ma urlopu, nie ma przerw i nie można powiedzieć sobie – dzisiaj się tym nie zajmuję. Zapewnienie sobie dobrych materiałów, które będą narzędziem kreującym wizerunek firmy to jeden z ważniejszych kroków do wzbudzenia sympatii wśród odbiorców.

 

  • Co zrobić, aby mail nie trafił do kosza?
    Sekretem skuteczności dobrze stworzonego maila jest jego nagłówek. To on jest bodźcem, który skłania subskrybenta do zapoznania się z jego treścią.

 

  • Co zrobić, aby mail nie został zamknięty po pierwszym przeczytanym zdaniu?
    Samo otwarcie maila nie jest jednak równoznaczne z jego przeczytaniem przez odbiorcę. Ważne są pierwsze zdania, które powinny zainteresować i skłonić do dalszej lektury.

 

  • Co zrobić, aby mail nakłonił odbiorcę do konkretnego działania?
    Mail skłania do określonej reakcji. Jego zakończenie powinno być mocnym Call to Action, który sprawi, że osiągniemy zamierzony cel.

 

W taki oto sposób tworzymy treści maili, jakie proponujemy swoim klientom. Inspirujący początek, intrygująca treść i mocne zakończenie – to schemat, który towarzyszy nam przy każdym projekcie.

Wskaźnik rentowności na poziomie 3800% – taką skuteczność może dać e-mail marketing. 73% marketerów potwierdza, że jest to kluczowy kanał komunikacji z klientami oraz zapewnia, iż przynosi on wiele korzyści dla ich działalności. Pocztę e-mail ma już ponad 2 mld użytkowników, a więc jest to doskonałe środowisko, aby dotrzeć do swoich klientów. Większość z nich każdego dnia sprawdza skrzynkę elektroniczną, przeglądając nowe wiadomości, pośród których może znaleźć się również Twój.


 

Artykuł dziennikarski
Obok tekstów reklamowych, jakie promują firmę w Internecie, proponujemy naszym klientom artykuły dziennikarskie – rzetelne, merytoryczne i fachowe teksty oparte na sprawdzonych i konkretnych danych. Konsumenci poszukują informacji na temat firm oraz ich działalności w bardzo wielu źródłach, oczekując tym samym, że za każdym razem otrzymają jeszcze więcej wartościowych treści. Artykuł dziennikarski wzbudza duże zaufanie, ponieważ każde słowo, każde zdanie i akapit jest dużym bagażem wiedzy.

Dobry research, zebranie ważnych, sprawdzonych danych, stworzenie spójnego i merytorycznego tekstu oraz wiarygodny język – artykuły dziennikarskie kierowane do konkretnych odbiorców o wysokich wymaganiach.

Musisz wiedzieć, że aby tekst był skuteczny i przyniósł zamierzony sukces, powinien zostać uznany przez czytelnika za przydatny, a zatem nie może być którymś z kolei, a tym pierwszym – jedynym i niepowtarzalnym. Artykuły o wysokiej jakości nie mogą być powtarzalnością wiedzy, a powinny wnosić coś nowego, dlatego za tak ważne uznajemy wszelkie statystyki i raporty, jakie pomagają nam tworzyć artykuły dziennikarskie, będące wiarygodnym nośnikiem danych.

 


 

Tłumaczenia
Jak dotrzeć do zagranicznego klienta? Jak przeskoczyć barierę, która oddziela nas od zagranicznego rynku? Teksty napisane w obcym języku otwierają drogę, która pomoże Ci podbić międzynarodową branżę usługową. Treści tworzone są przez copywriterów z kwalifikacjami językowymi, posługującymi się biegle językiem obcym w mowie i piśmie. Doświadczenie w pisaniu tekstów reklamowych pomaga im dostosować treści do grupy docelowej i uwarunkowań kulturowych danego kraju. Dobra znajomość kultury innego kraju, a także kompetencje językowe pozwalają naszym tłumaczom nie tylko przetłumaczyć tekst, ale również odpowiednio go przeredagować, aby odpowiednio wpisywał się w oczekiwania tamtejszych klientów.

Posiadając stronę internetową w kilku językach, zwiększasz swoją szansę na poszerzenie swojej działalności i pozyskanie klientów z różnych zakątków Europy, a nawet świata. Oferujemy Ci solidny tekst napisany w języku angielskim i niemieckim, czyli w dwóch najbardziej rozpowszechnionych językach w Europie.


 

Infografika
Dobry tekst wsparty oryginalną i interesującą grafiką, czyli sposób na przekaz wartościowych treści  w unikatowej formie. Infografika to połączenie tekstu i obrazu, przykuwa ich uwagę, jest to także forma przekazu trudnej w odbiorze wiedzy, której jedynie opisanie słowami jest niezwykle trudne i wymagające, a niekiedy nawet niemożliwe. Oferujemy tworzenie infografik – czytelnikowi trzeba ułatwiać odbiór, a nie zmuszać go do większego wysiłku, który w wielu przypadkach zniechęca go do zapoznania się z dalszą częścią tekstu. Jednocześnie przedstawione na infografice treści mają poruszać kreatywność i wyobraźnię odbiorcy, który pewne wnioski z obecnych na niej danych, musi wysnuwać samodzielnie. Doceniajmy inteligencje internautów!

  • Wzbudza zainteresowanie i przykuwa uwagę
  • Możliwa do udostępnienia w każdym medium – na stronie internetowej, w social media, drukowanych katalogach, na ulotkach
  • Ułatwia zrozumienie trudnych treści
  • Posiada potencjał wirusowy
  • Buduje wizerunek eksperta
  • Korekta i redakcja błędów

 


 

Korekta i redakcja błędów
Masz wątpliwości co do stworzonych przez siebie tekstów? Zajmujemy się również korektą i redakcją tekstów. Nie jesteś przekonany, czy tekst, który posiadasz dobrze sprawdzą się jako element reklamowy i informacyjny? Poddamy go profesjonalnej ocenie, przeanalizujemy zalety i wady, zaproponujemy zmiany i udoskonalimy pod kątem panujących na rynku trendów oraz oczekiwań potencjalnych klientów. Tekst, który z pozoru niczym się nie wyróżnia, nie wzbudza zainteresowania i żadnych emocji, po korekcie może stanowić paliwo dla Twoich działań.

Każdy udostępniany tekst musi być pozbawiony wszelkich błędów. Nie możemy liczyć na wyrozumiałość naszych odbiorców, którzy każde nasze potknięcie traktują jako brak profesjonalizmu i odpowiednich kompetencji. Nawet najlepsza treść nie zostanie dobrze odebrana, jeżeli znajdą się w niej jakiekolwiek uchybienia i niedociągnięcia.

Teksty poddane korekcie językowej z uwzględnieniem błędów ortograficznych, gramatycznych, interpunkcyjnych i stylistycznych zwiększają Twoją skuteczność i efektywność Twoich działań.