Kolejni klienci w Pasja-Pisania.pl – poznaj marki dla których pracuję


Ostatnie tygodnie to dużo dobrej, intensywnej pracy – to jest to, co lubię. Brak przestojów, rozmowy z klientami, analiza ich potrzeb, wreszcie praca i pozytywna informacja zwrotna. Lubię ten rytm pracy – dzięki dobremu rozplanowaniu dnia jest czas na pracę i na odpoczynek, a co najważniejsze zlecenia zawsze dostarczane są na czas. Nie wiem, czy terminowy copywriter to rzadkość, ale wiem, że nie jest problemem być terminowym.

Ostatnie tygodnie to nowe grono klientów. Nowe firmy dla których miałem i mam przyjemność pracować to:

  • Rankomat.pl – markę możesz kojarzyć z tej reklamy. Rankomat to niezależna, internetowa porównywarka ubezpieczeniowa, specjalizująca się w porównywaniu ofert ubezpieczeń samochodowych. W ramach zlecenia przygotowałem szereg artykułów blogowych.
  • Promedica24.pl – o czołowych markach polskich dla których miałem przyjemność pracować pisałem już jakiś czas temu, ale topowa marka w Europie to dla mnie nowość. Promedica24.pl to europejski lider w zakresie zatrudniania opiekunek do pracy dla osób w podeszłym wieku. Zlecenie obejmuje stworzenie sporej ilości contentu na potrzeby własne marki.
  • Sir Local – kojarzysz markę? Jeśli nie, to na pewno kojarzysz Agorę. Sir Local to jeden z kolejnych klientów dla którego stworzyłem treść na potrzeby e-mail marketingu. Marka należy do Grupy Agora.
  • Czesci24.pl – jeśli jesteś właścicielem warsztatu samochodowego to możesz kojarzyć markę czesci24.pl. Firma sprzedaje części do samochodów i jest czołowym graczem na polskim rynku w swoim segmencie. W ramach zlecenia wykonałem opisy poszczególnych modeli samochodów dla większości marek oraz zająłem się tworzeniem contentu na potrzeby własne marki.
  • wFirma.pl – ostatnie miesiące to też praca dla marki wFirma.pl. Zlecenie obejmowało stworzenie łącznie prawie 300 artykułów, całość prac była rozłożona na kilka miesięcy. Przykładowe teksty znajdziesz chociażby nawww.alterweb.pl.
  • K2 Internet – najbardziej cieszą klienci, którzy wracają z kolejnymi zleceniami. Tak też jest w przypadku K2 – najbardziej interaktywnej agencji reklamowej w Polsce. W ostatnich tygodniach wykonałem dla K2 dwa duże zlecenia na potrzeby własne klientów agencji.
  • Tajemniczy klient – niestety nie o wszystkich klientach można pisać otwarcie i część zleceń traktowana jest jako poufne. Pod koniec października podpisałem umowę ze znaną marką w Polsce działającą w segmencie usług. W ramach zlecenia sporo tekstów poradnikowych w skali miesiąca.

Jak to wszystko ogarniam?

Kluczowa jest samodyscyplina, wyrobienie w sobie pewnych nawyków. Co więcej, każdy napisany przeze mnie tekst sprawdzany jest w specjalnym narzędziu pod kątem unikalności oraz weryfikowany odnośnie literówek itp.

10 lat doświadczenia uczy też, że istotne jest znalezienie tzw. work life balance. Po ośmiu, czasem dziesięciu godzinach intensywnej pracy konieczny jest odpoczynek i ponowne ładowanie baterii. Nie bez znaczenia jest też umiejętność szybkiego czytania, bezwzrokowego pisania na klawiaturze, rutyna, umiejętność czytania briefu lub zrozumienia intencji klienta i wreszcie pracowitość.

I jeszcze jedno – cytat:

Co ważniejsze dla sukcesu:
talent czy pracowitość?
A co ważniejsze w rowerze:
przednie czy tylne koło?

~ George Bernard Shaw


Informacje o autorze wpisu:

Darek

Darek

Założyciel i copywriter strony Pasja Pisania.pl

Nadal dużo pisze, ale też koordynuje pracę zespołu, dbając tym samym o wzorowe relacje z klientami. Nie straszne mu ASAPy i deadline’y. Chętnie dzieli się wiedzą oraz doradza klientom. Lubi pisać, pracując w edytorze tekstu czuje się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Działając jako freelancer wykonywał zlecenia dla największych firm w Polsce, obecnie robi to wspólnie ze swoim zespołem. Nieustannie otwarty na współpracę z mniejszymi przedsiębiorcami. Prywatnie miłośnik dobrej kawy, pizzy oraz piłki nożnej.

Możliwość komentowania jest wyłączona.