Kolejni klienci w Pasja-Pisania.pl – poznaj marki dla których pracuję

Ostatnie tygodnie to dużo dobrej, intensywnej pracy – to jest to, co lubię. Brak przestojów, rozmowy z klientami, analiza ich potrzeb, wreszcie praca i pozytywna informacja zwrotna. Lubię ten rytm pracy – dzięki dobremu rozplanowaniu dnia jest czas na pracę i na odpoczynek, a co najważniejsze zlecenia zawsze dostarczane są na czas. Nie wiem, czy terminowy copywriter to rzadkość, ale wiem, że nie jest problemem być terminowym.

Ostatnie tygodnie to nowe grono klientów. Nowe firmy dla których miałem i mam przyjemność pracować to:

  • Rankomat.pl – markę możesz kojarzyć z tej reklamy. Rankomat to niezależna, internetowa porównywarka ubezpieczeniowa, specjalizująca się w porównywaniu ofert ubezpieczeń samochodowych. W ramach zlecenia przygotowałem szereg artykułów blogowych.
  • Promedica24.pl – o czołowych markach polskich dla których miałem przyjemność pracować pisałem już jakiś czas temu, ale topowa marka w Europie to dla mnie nowość. Promedica24.pl to europejski lider w zakresie zatrudniania opiekunek do pracy dla osób w podeszłym wieku. Zlecenie obejmuje stworzenie sporej ilości contentu na potrzeby własne marki.
  • Sir Local – kojarzysz markę? Jeśli nie, to na pewno kojarzysz Agorę. Sir Local to jeden z kolejnych klientów dla którego stworzyłem treść na potrzeby e-mail marketingu. Marka należy do Grupy Agora.
  • Czesci24.pl – jeśli jesteś właścicielem warsztatu samochodowego to możesz kojarzyć markę czesci24.pl. Firma sprzedaje części do samochodów i jest czołowym graczem na polskim rynku w swoim segmencie. W ramach zlecenia wykonałem opisy poszczególnych modeli samochodów dla większości marek oraz zająłem się tworzeniem contentu na potrzeby własne marki.
  • wFirma.pl – ostatnie miesiące to też praca dla marki wFirma.pl. Zlecenie obejmowało stworzenie łącznie prawie 300 artykułów, całość prac była rozłożona na kilka miesięcy. Przykładowe teksty znajdziesz chociażby tutaj.
  • K2 Internet – najbardziej cieszą klienci, którzy wracają z kolejnymi zleceniami. Tak też jest w przypadku K2 – najbardziej interaktywnej agencji reklamowej w Polsce. W ostatnich tygodniach wykonałem dla K2 dwa duże zlecenia na potrzeby własne klientów agencji.
  • Tajemniczy klient – niestety nie o wszystkich klientach można pisać otwarcie i część zleceń traktowana jest jako poufne. Pod koniec października podpisałem umowę ze znaną marką w Polsce działającą w segmencie usług. W ramach zlecenia sporo tekstów poradnikowych w skali miesiąca.

Jak to wszystko ogarniam?

Kluczowa jest samodyscyplina, wyrobienie w sobie pewnych nawyków. Co więcej, każdy napisany przeze mnie tekst sprawdzany jest w specjalnym narzędziu pod kątem unikalności oraz weryfikowany odnośnie literówek itp.

10 lat doświadczenia uczy też, że istotne jest znalezienie tzw. work life balance. Po ośmiu, czasem dziesięciu godzinach intensywnej pracy konieczny jest odpoczynek i ponowne ładowanie baterii. Nie bez znaczenia jest też umiejętność szybkiego czytania, bezwzrokowego pisania na klawiaturze, rutyna, umiejętność czytania briefu lub zrozumienia intencji klienta i wreszcie pracowitość.

I jeszcze jedno – cytat:

Co ważniejsze dla sukcesu:
talent czy pracowitość?
A co ważniejsze w rowerze:
przednie czy tylne koło?

~ George Bernard Shaw

Dariusz Brzezicki

Jestem założycielem i właścicielem serwisów internetowych www.pasja-pisania.pl oraz www.corema.pl. Odpowiadam za szeroki zakres działań w firmie, w tym kontakt z klientami, wdrażanie nowych pomysłów oraz nadzorowanie pracy zespołu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z zarówno polskimi, jak i zagranicznymi klientami, realizuję różnorodne zadania związane z marketingiem internetowym i tworzeniem treści. W swojej codziennej pracy zajmuję się tworzeniem szczegółowych content planów, pozycjonowaniem stron internetowych, SEO copywritingiem, SEM oraz projektowaniem i budowaniem stron i sklepów internetowych.

Moje podejście do pracy charakteryzuje się dbałością o zgodność z najnowszymi wytycznymi branżowymi oraz ciągłym doskonaleniem umiejętności poprzez korzystanie z nowoczesnych narzędzi i technologii. Na co dzień korzystam z takich narzędzi jak Ahrefs, Senuto, Screaming Frog, SEO Surfer, Contadu, Google Search Console oraz Google Analytics. Dzięki temu jestem w stanie skutecznie analizować i optymalizować działania SEO, dostarczając klientom kompleksowe i skuteczne rozwiązania. Moje zaangażowanie i profesjonalizm przekładają się na wysoką jakość świadczonych usług, co przekłada się na wiele stałych współprac z klientami.