18 lutego 2022
Zostanie copywriterem nie jest uzależnione od posiadania umiejętności pisarskich i dobrych ocen. Konieczne jest posiadanie pojęcia o tworzeniu tekstów marketingowych. W dzisiejszych czasach copywriter nie może być tylko pisarzem, musi być również dobrym marketingowcem. Teksty, które tworzy mają przecież wpłynąć na zwiększenie zainteresowania marką. Jakie książki o copywritingu pozwolą mu zdobyć cenną wiedzę?
Każdy copywriter powinien poszerzać swoją wiedzę, by praca stała się jeszcze bardziej efektywna. Oto kilka pozycji, które naszym zdaniem przydadzą się wszystkim osobom, których specjalnością jest pisanie tekstów.
Pisząc teksty seo, copywriter musi nie tylko posiadać umiejętność ich właściwego skonstruowania ale też sprawdzenia efektów swojej pracy. Dzięki Google Analytics zyskuje dostęp do cyferek, które pomagają mu sprawdzić nie tylko zainteresowanie tekstem ale też wiele więcej. Wszystkich informacji można dowiedzieć się z książki “Google Analytics dla Marketingowców” autorstwa Martyny Zastrożnej – jej ciekawy sposób przedstawienia wiedzy sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Wspomniana książka to obowiązkowa pozycja na liście książek o copywritingu dla każdego profesjonalisty. Nie jest to pozycja dla osób, które zainteresowane są tworzeniem kolejnych tekstów niskiej jakości. Z książki tej można dowiedzieć się jak podejść do pisania, co zrobić by było skuteczne. Nie znajdziecie w niej Państwo zbędnych i pustych informacji. Książka ta, to świetna pozycja dla osób, które chcą nauczyć się pisać przekonywujące teksty sprzedażowe.
Książka o copywritingu napisana przez pierwszego w historii prawdziwego copywritera, którą musi przeczytać każdy. Autor tworzenie tekstów rozpoczynał w momencie, gdy nie było jeszcze komputerów. Marketing odbywał się tylko przy wykorzystaniu gazet, ulotek i podobnych elementów. Z książki dowiesz się, że nie potrzebujesz zaawansowanych technologii by napisać liczne teksty.
Kolejny must-have na liście: książki dla copywritera. W tej pozycji, znajdziesz podsumowanie wszystkich zagadnień, które każdy dobry copywriter i content marketingowiec musi znać. Książka podpowie Ci jak pisać w Internecie, przedstawi strategie oraz narzędzia w content marketingu, ale też sposoby na dystrybucję treści.
Branżowych książek oczywiście jest dużo więcej. Pozwoliliśmy sobie przedstawić wybrane, te, które w naszej opinii są w stanie znacząco pomóc początkującemu copywriterowi w rozwoju jego warsztatu. Mamy nadzieję, że dzięki nim każdy copywriter będzie coraz lepszy, natomiast tworzone przez niego treści będą cieszyć się jeszcze większym zainteresowaniem.
Chcesz nawiązać współpracę?
Napisz do nas, a my przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę!
© 2023 pasja-pisania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności