18 lutego 2022
W dzisiejszym świecie reklamy zalewają nas zewsząd. Pojawiają się w telewizji, w internecie, w radiu i na każdym rogu w mieście. Dzwonią do nas z ofertami reklamowymi, wciskają w ręce ulotki w trakcie spaceru po mieście. W takiej sytuacji i takim natłoku informacyjnym można poczuć przesyt. Jak więc reklamować, by tylko nie zwiększać irytacji i nienawiści do reklamy? Zręcznym sposobem może być wykorzystywanie nieoczywistych metod reklamy. Należy pamiętać, że nasi odbiorcy są bystrzy i szybko wyłapią fałsz i reklamę nachalną oraz nieszczerą. Przykładem takiego nieoczywistego tekstu, który może zachęcić odbiorcę do zapoznania się z przedmiotem reklamy są artykuły sponsorowane. Dodatkowo, w wersji internetowej z linkiem do Twojej strony, wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony.
Spis treści:
Jak mówi definicja, artykuły sponsorowane są formą reklamy, która ukazuje się w prasie lub w internecie. Jego zleceniem może zająć się agencja reklamowa lub sama firma, która owej reklamy potrzebuje. Jak wygląda taki artykuł? W kwestiach formalnych niewiele jest różnic między tym specjalnym rodzajem artykułu a zwykłym tekstem redakcyjnym. Jednak jeśli chodzi o treść, to różni się on tym, że przedmiotem treści jest reklama – mniej lub bardziej subtelna.
Napisaniem artykułu reklamowego najlepiej, aby zajął się profesjonalny seo copywriter. Dzięki temu, będzie on zarówno chwytliwy reklamowo jak i dobrze działał pod pozycjonowanie. Przystępując do pracy nad treścią warto zapamiętać kilka podstawowych zasad.
Stosując się do tych czterech prostych zasad, już wiesz, jak pisać artykuły sponsorowane. Możesz więc śmiało wykorzystać ten sposób reklamy i napisać je samodzielnie lub zlecić napisanie artykułu sponsorowanego copywriterom z Pasja Pisania. 😉
Jeśli chodzi o cenę artykułów sponsorowanych, składają się na nią dwie rzeczy – copywriting i publikacja. Cennik z copywriterami jest ustalany indywidualnie. Może zależeć od branży, jakiej artykuł dotyczy i researchu, jaki będzie wymagany, aby go napisać. Artykuł o długości 500 wyrazów może kosztować od 40 zł do nawet 250 zł – zależnie od wymagań. Publikować takie artykuły internetowo można za pomocą kilku platform, m.in. Whitepress czy Linkhouse. Cena zależy od miejsca, w jakim artykuł się znajdzie i waha się od 50 zł do … 4-5 tys. Wybierając miejsce sprawdź jego wskaźniki Trust Flow i Domain Authority – tak, aby inwestycja ta opłacała się także pod kątem pozycjonowania. Jeśli chodzi o gazety, ceny publikacji w najbardziej znanych magazynach mogą sięgać nawet 10 tys.
Chcesz nawiązać współpracę?
Napisz do nas, a my przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę!
© 2023 pasja-pisania.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone | Polityka Prywatności