Blog Pasja-Pisania


 

Content marketing przyniósł sławę wielu firmom. Dostrzegli oni potencjał w treści – wartościowej, nasyconej wiedzą i będącej nośnikiem informacji, mającej na celu przekazywanie odbiorcom czegoś nowego, być może nawet odkrywczego. Promowanie wysokiej jakości contentu stało się domeną współczesnych marketingowców. Treści wyrwane z kontekstu Wiele osób pojęcie „kontekstu” kojarzy z lekcją języka polskiego. Analiza tekstów literackich polegała zawsze na umiejscowieniu ich w czasie, przestrzeni, konkretnej epoce, jak również zdefiniowaniu odbiorcy oraz scharakteryzowaniu nadawcy – narratora, osoby
Content marketing coraz częściej wykorzystywany jest dla skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Dzięki dostępności treści użytecznych dla czytelników, można zatem przyciągnąć ich uwagę, a co za tym idzie poprawić widoczność strony dla wyszukiwarek internetowych. Co daje content marketing Korzyścią, które daje wprowadzenie content marketingu do strategii SEO danej strony internetowej jest wiele. Przede wszystkim unikalne treści pomagają w zdobyciu wyższej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, a to dzięki temu, że zapewniają regularny poziom ruchu
Działasz w segmencie e-commerce i zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? Dobrym rozwiązaniem jest optymalizacja treści w sklepie internetowym. Dobrze zaplanowana inwestycja szybko może się zwrócić. Dlaczego? Bo dobre treści to więcej odwiedzających, a więcej odwiedzających to rosnąca liczba zamówień. Zakładając własną witrynę internetową wielu właścicieli skupia się na dobrze zaprojekowanej stronie internetowej. Warto pamiętać, że nie to tylko jej funkcjonalność wpływa na wyniki wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, ale również zawarte na niej artykuły. Ważnym elementem prowadzenia
Prowadzenie bloga przy dużym budżecie dostarczenie wartościowego contentu jest łatwe. Jednak dostarczenie przyzwoitych treści, kiedy wydatki mają być mniejsze może okazać się trudne. Okazuje się jednak, że jest to możliwe i można prowadzić bloga dla firmy z mniejszym budżetem.  Z pewnością małe firmy mają ograniczenia w przypadku planowania wydatków, ale istnieje wiele mikro przedsiębiorstw, które sobie z tym poradziły i odniosły sukces.  Jak to się stało? Chodzi o spryt, wyczucie, rutynę osoby, która prowadzi bloga
Obecnie sprzedaż słowem jest jednym z najmodniejszych trendów. Jak się okazuje, nie jest to jedynie moda, a konieczność, z którą powinien liczyć się każdy przedsiębiorca. Dzieje się tak za sprawą, że praktycznie każde usługi można w tym momencie świadczyć przez Internet, a w nim aż roi się od nowo powstających firm. Konkurencji przybywa, zatem czas pomyśleć o zmianach, bez których bardzo trudno jest zaistnieć na współczesnym rynku. We współpracy z copywriterem Zawód copywritera nie jest