Blog Pasja-Pisania


 

Marketing wymaga wysokiej jakości treści – tylko taki sposób reklamy jest w stanie przynieść korzyści. Content marketing każdego kolejnego roku zyskiwał coraz więcej na popularności. Dziś można powiedzieć, że jest najważniejszym elementem działań marketingowych. Dzięki dobrym treściom możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż, przekonać Klientów do swojej marki, ale też wspomóc działania SEO. Co warto wiedzieć o content marketingu? Content marketing – czym jest? Pasja pisania podjęła się omówienia tematu, jakim jest content marketing, który dla wielu osób pozostaje
Każde przedsiębiorstwo rozpoczyna swoją działalność od skutecznej promocji i reklamy – to sposób na wypromowanie marki, dotarcie do potencjalnych odbiorców i zyskanie Klientów. Idealnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki bądź wypromowanie nowego produktu i osiągnięcie zysków jest content marketing. Jakie są najlepsze kampanie content marketingowe? 5 najlepszych kampanii content marketingowych Samsung – selfie gwiazd z rozdania Oskarów Niepodważalnym faktem jest, że było to najdroższe zdjęcie w historii Samsunga. 20 milionów dolarów. Okazało się jednak, że
Teoretycznie copywriter do pracy potrzebuje jedynie komputera i edytora tekstów. Czy rzeczywiście? Jakie narzędzia copywritera są jeszcze potrzebne do pracy? O tym dowiesz się z tego artykułu –  oczywiście, nie każdy musi z nich korzystać, jednak potrafią one zdecydowanie ułatwić codzienną pracę. Narzędzia copywritera, czyli przede wszystkim organizacja własnej pracy Copywriter to często osoba pracująca zdalnie, w domowym zaciszu. Oczywiście są firmy, w których pracuje się zespołowo, w biurze, razem. Tu i tu organizacja pracy
Jeśli jako przedsiębiorca, chcesz rozwinąć własną firmę i tym samym poszerzyć grono swoich Klientów, to zapewne wiesz, że konieczne jest postawienie na odpowiedni marketing. Skuteczna reklama to klucz do osiągnięcia sukcesu. Sposobów jest wiele – coraz częściej jednak przedsiębiorcy stawiają na reklamę internetową. To dzięki stronom internetowym, blogom, forom internetowym czy też mediom społecznościowym możesz zyskać nowych Klientów. Dlaczego warto inwestować w copywriting? Copywriting jako marketing? Dlaczego warto inwestować w copywriting? Copywriting stanowi  jedno z
Zastanawiałeś się kiedyś jak pisać slogany? Są to krótkie, chwytliwe hasła reklamowe, które mają wspomóc rozpoznawanie marki bądź też wypromowanie produktu. Już po tym zdaniu widać, że stworzenie niepowtarzalnego sloganu będzie trudne. Jak pisać slogany by były chętnie powtarzane i zapamiętane przez Klientów? Najważniejszą cechą sloganu reklamowego jest jego zapamiętywalność. Przykuwający uwagę, niepowtarzalny slogan sprawi, iż Klienci łatwiej zapamiętają markę, a w przyszłości będą ją łatwiej rozpoznawać. I’m lovin’ it – już wiesz, że chodzi